Levling eller inte, det är frågan?!

Vart är världen på väg? HUR I HELVETE KAN MAN BLI GALEN I DEN DÄR FJANTEN?! Jag kan mycket väl förstå att det finns tjejer som blev tokförälskade i en skön kille som Sebastian, som var med för ett par säsonger sen. Han ser ju faktiskt bra ut och har glimten i ögat. Vad har den här killen? Ser ju ut att komma direkt från dreamhack och i de intervjuer jag sett honom medverka i ger han intrycket av att vara totalt efterbliven. Kan ge mig fan på att han blev mobbad i skolan innan han kom med i Idol. Nae, Jag fattar verkligen inte! Tjejer, hjälp mig här. Vad fan är grejen?
   Vem vet... Allt kanske var ett jippo arrangerat av tv4. Hoppas det. För tjejens skull...



Kommentarer
Postat av: Tessan

Du är bara avundsjuk Oskar! Johan är ju killen som alla tjejer vill ha - drömkillen! ;)

2008-12-09 @ 23:50:22
Postat av: Anonym

han är ju ingen HK...

2008-12-10 @ 03:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0