Norrköping är staden

STORY: De senaste helgerna har jag och goda vänner till mig stött på en rad olika händelser, som jag känner att vi måste dokumentera på något sätt. Ett axplock följer nedan under "det ryktas".

Det ryktas:
  • att en lokal-kille kuggade körkorts-teorin sju gånger, för att senare tatuera in en fet 8 på överarmen då det blev hans nya turnummer. Då detta ska vara en lokalbo ber jag er höra av er om ni vet vem denna sköning är.
  •  Att Otten desperat försöker tvätta bort sin invandrarstämpel. Enligt en tjej som fotar för efterfesten, blev hon ombedd av otten-personalen att inte ta så många kort på grabbarna från marielund.

Bestofenmellanstad tycker att otten har agerat oprofessionellt i frågan och vill påminna dem att de största trashen fortfarande härstammar från ektorp, Åby och vilbergen.


Det första inlägget tillägnas annars den här killen som offrar sitt ansikte för humorn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0